الخميس، ٣١ يناير ٢٠٠٨

تضامنا معك يا ابو تريكه ضد اسرائيل


هل استطيع ان اجلس على جهاز كمبيوتر من غير انترنت ده مش معقول صح كلامى تخيل انك بقالك سنوات عايش على الانترنت فجاه تلاقى النت قطع لمده اسبوع عن مصرهههههههه وده وزير الاتصالات يطلع فى البرنامج بتاع الساعه العاشره مساء ويقول اصل ده من النوه الى فى البحر المتوسط ياعم فكك

وانا بصراحه احكلكم حالى النهارده مع انى هكون رخم فى كلامى شويه هتستحملونى ولا ايه

المهم انا حالى الايام دى تمام ربنا كرمنى بتليفون 2 كاميرا وصوته تحفه وده بفضل الاستاذ احمد نصر جوز اختى وجالى النهارده كوتشى جديد نفس شكل الى عندى وبقه معايه 2 جنيه رصيد فى التليفون ومعايه علبه سجاير وابتديت اشتغل وبشوف موزز بس انا مؤدب مش بعاكس لانى بخاف اضرب من البنات طبعا علاقتى بسلمى الى هى كانت اقرب شخص الى انتهت وده نظرا لغباء من وبقالى شهر بحاول اصفى العلاقه لكن انتهت وقررت ان اكون انا حكومه نفسى وده قرارى الاخير اذا كان حبنا مكتوب الفراق هو المصير انا موافق والان لا ابحث عن الحب مره اخرى حتى لا اقع فى نفس الخطاء مره اخرى بعد اربع سنوات المهم انا عليه جنيه شاى لمحمد سعد القهوجى وده الى عليه لو حصل حاجه ياريت محدش يجيب سيره بقى

انا عارف انى هلوست بس هعمل ايه ؟

نسيت اقولكم حاجه مهمه وهى يا ابو تريكه لا تهتم بشان الصهاينه وكيانهم واهتم بانك عربى ومسلم ونحن معك حتى اخر نفس

هناك ٣ تعليقات:

mado80 يقول...

محمد
تحياتي

يا بني هلوس براحتك ولا يهمك
المهم انك تطلع اللي جواك علشان ما تتخنقش أو تطق في البلد دي

طبعا أنا معاك في تضامنك مع أبو تريكه الفنان وربنا ينصره هو والمنتخب يارب ويرجعولنا بالكاس

ألف تحيه ليك يا مان

غير معرف يقول...

ايه اللى انت كاتبه ده؟؟
انت بتسمى التفاهة اللى انت كاتبها دي بوست؟؟؟؟
ايه الدروس المستفادة أو الموضوع اللى ناقشته فى البوست ده غير التالى :

تلفون 2 كاميرا
كوتشى جديد
2 جنيه رصيد
علبة سبارس
موزز ومعاكسات

اكبروا بقى وانسوا التخلف ده شوية
خسارة أكتبلك تعليق
بس انا عايزك تفوق من الهرتلة دي

صوت من مصر يقول...

شكرا جدا يا مادو والهلوسه دى لانى فى البلوج الخاص بنفسى وحياتى وفعلا انا بشكرك على زيارتك للبلوج