الثلاثاء، ٣١ أغسطس ٢٠١٠

عن اللقاء بالصور


عن اللقاء
بجد تشرفت بكل الناس ومش هذكر اى اسم لانى هنسى ناس كتير
لكن فى الاساس كلهم رجالة ان كانوا بنات او ولاد
رجالة ووقفوا وقفة رجالة
بجد
انا فرحت انى شفتكم كلكم
وفرحت من قلبى انى قضيت يوم كان نفسى اعيشه
بجد كل اللى كان هناك """ شكرا """
اسيبكم مع الصور






















باقى الصور على الفيس توك

هناك ٢٢ تعليقًا:

شمس النهار يقول...

صور لطيفة اوي

بس في ناس ماعرفهاش

والاغلبيه اعرفها
واضح انه كان يوم جميل

وانبسطوا

ربنا يسعدكم

ساسو يقول...

صور جميله
بس انا مش عارفه مين دول
وبيعملوا ايه
ياريت توضحلي

غير معرف يقول...

صور جميله
مش عارفة إلا رامى
ومتهيألى أ. خالد همس مع والدة أبو خالد
صح كدا
جميله الصور
تسلم أيدك
كل تجمع وأنتم بألف خير

فاتيما يقول...

ايه حوار اللعب دا ؟!!!

بقى احنا فطسانين م الحر ف المطعم و متعذبين و انتوا قاعدينلى بتلعبوا ؟!!
ماشى ماشى

المرة الجاية متعاقبين و محبوسين و متذنبين


حلوة الصور يا كيمو
و لا شغل الصحافة يعمل فرق
و البوست بتاعك يفرق برضو


كل سنة و انتا معانا ان شاء الله

رمضان كريم عليك

richardCatheart يقول...

ازيك يا كيموز كل سنه وانت طيب ومن أحسن لآحسن ان شاء الله

اييييييييييييه دا الصور عثثثثثثثثثثثل

جميييييييله يارب ديما متجمعين فى الخير يارب انت قابلت ناس جميله اوى كان ليا الشرف اقابل جزء منها

فاتيما حبيبه قلب القطه
واخواتى خال همس الاحباب
ووليد الدوغرى
ومصطفى ريان

عقبال ماشوف الباقى يارب ههههههههه

ديما طده يارب فى الخير يا كيموز

ساسو يقول...

اه انا كده فهت

صور جميله
وتجمع اجمل

صوت من مصر يقول...

شمس النهار
ممكن كتير تعرفى الناس دول
وفعلا كان يوم جميل جدا

صوت من مصر يقول...

ساسو
ده الفطار التندوينى فى رمضان
نورتى

صوت من مصر يقول...

الحب الجميل
كله صح
بس فى ناس كتير كمان
للاسف فى ناس مقدرتش اصورهم
بس شكرا بجد

صوت من مصر يقول...

فاتيما
طمطم
والله العظيم كنت بتحايل على حد يلعب معايا من الناس اللى فوق لكنهم رفضوا ده وال ايه اكسب انا الكل وعادل عمل فيها ابو العريف وانهزم
مفيش عقاب بقى
مفيش بوست بعد بوست فاتيما

صوت من مصر يقول...

richardCatheart
الحمد لله مش اول مرة اشوفهم وبجد انبسطت جدا بانى اكون معاهم ونفسى المرة اللى جاية تكونى معانا

صوت من مصر يقول...

ساسو
حمدلله بالسلامة

غير معرف يقول...

اليوم اكيد كان جميل
يارب كل الايام بطعم السكر
بصراحه مش عارفه حد من الصور غير رامى ربنا يسعده ويسعدكم جميعا
بس هى ظريفه اوى
ربنا يجمعكم فى الخير دايما
كل تحياتى
كل سنه وانت طيب

ghada mOhsen يقول...

الصور كتييير حلوه ..
:)

تقريبا أعرف أكتر إللي في الصور ...

ربنا يسعدكم دايما ويجازيكم خير ...

ودايما كده نشوفكم تلعبوا بلاي ستيشن
:))))

تحياتي الملونه ليك
^_^

همس الاحباب يقول...

انت يا بنى ايه الفضايح دى اللى فى الصور
اذا بليتم فاستتروا
ههههههههههه
تسلم الايادى يا كيمو
وكل افطار وانت بلاى
تحياتى

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر) يقول...

لازم يعني يا كيموو صور البلاستيشن
سامع ياعم فاتينا بتقول ايه هههههههه
....
يوم جميل وانا سعيد اني قابلتك يا كيموو ورحنا سوا بالمترووو

علي فكره هكلمك تاني عشان نتقابل قريب انا وانتا ووليد .. اشطا

صوت من مصر يقول...

الشـــــوكه النــاعمه
متعرفيش حد فى الصور طب انا فين
اليوم فعلا كان جميل
والناس اللى فى الصور دول اجدع ناس

صوت من مصر يقول...

ghada mOhsen
اقولك ايه
طب انا مين فيهم
هههههههههههههه
وعموما البلاى ستيشن انا مش لاقى لعيبة
هههههههههههههههههههه
يعنى ايه ملونة

صوت من مصر يقول...

همس الاحباب
وانت طيب يا عمو خالد
بس فى شرط انى اصور
هههههههههه
على فكرة انا مفضوح معاكم

صوت من مصر يقول...

Sameh Ezzat - (خواطر خاطر)
سامح والله نتقابل قريب
ووليد لسه كان بيقولى والله

Kiara يقول...

كان يوم جميل اوي :)

Ramy يقول...

الباشا الكبييير

كل سنة و انت طيب و ربنا يعيد عالينا الأيام بخير