الخميس، ٢٢ نوفمبر ٢٠٠٧

ضحكت يعنى قلبها مال


اقول من تانى بحب جديد بحب ياعالم بحب ياهووو يا اخونا الموضوع ده المرادى مش هزار ده بجد حتى انا حاسس ان حياتى دلوقتى متقلبه مع الشتا اللذيذ الى بموت فيه من البرد مع ذاللك بحب اعيشه بيفكرنى بزمان واه من زمان وسوسه سوسه كف عروسه اوعى تقولى مش فاكرها وافتكر كمان اول بنت كلمتها فى حياتى كنت صغنون جدا كنت فى الاعداديه السنه التانيه تخيل ولا كنت بشيل هم فلوس ولا حتى اى شىء ابتديت احب من حوالى اسبوع افكر فيها واقول طيب ازاى دى اكلمها مش عارف واكلمها ويخلص الرصيد واقعد اعيط من الغيظ لانى فى اخر المكالمه كلمتها مش كويس واتنرفزت المهم انا حاسس انى بايخ وطولت عليكم زلا اقولك اكمل احسن لو عايز اقولها بحبك ممكن اقعد 8 ساعات اقولها مقدمات وربنا يبارك فى عمنا نجيب سويرس المستفيد الوحيد من قصه الحب الجديده ممكن حد يقولى اعملها ايه عشان منتكلمش فى التليفون تانى

هناك تعليق واحد:

None يقول...

عقبالنا يارب
وسلااااام