الخميس، 22 نوفمبر 2007

ضحكت يعنى قلبها مال


اقول من تانى بحب جديد بحب ياعالم بحب ياهووو يا اخونا الموضوع ده المرادى مش هزار ده بجد حتى انا حاسس ان حياتى دلوقتى متقلبه مع الشتا اللذيذ الى بموت فيه من البرد مع ذاللك بحب اعيشه بيفكرنى بزمان واه من زمان وسوسه سوسه كف عروسه اوعى تقولى مش فاكرها وافتكر كمان اول بنت كلمتها فى حياتى كنت صغنون جدا كنت فى الاعداديه السنه التانيه تخيل ولا كنت بشيل هم فلوس ولا حتى اى شىء ابتديت احب من حوالى اسبوع افكر فيها واقول طيب ازاى دى اكلمها مش عارف واكلمها ويخلص الرصيد واقعد اعيط من الغيظ لانى فى اخر المكالمه كلمتها مش كويس واتنرفزت المهم انا حاسس انى بايخ وطولت عليكم زلا اقولك اكمل احسن لو عايز اقولها بحبك ممكن اقعد 8 ساعات اقولها مقدمات وربنا يبارك فى عمنا نجيب سويرس المستفيد الوحيد من قصه الحب الجديده ممكن حد يقولى اعملها ايه عشان منتكلمش فى التليفون تانى

هناك تعليق واحد:

fnan_geology يقول...

عقبالنا يارب
وسلااااام