الاثنين، ١٩ نوفمبر ٢٠٠٧

الشتا وانا

والله انا فعلا مش عارف انا هكتب ايه هنا بس الشتا دخل وفى الشتا احب اسمع فيروز بحب اشوف طلبه المدارس وارجع بالذاكره لما كنت فى المدرسه واضحك على نفسى جدا واقول ساعتها كنت بفكر كنت هاوى رسم وخزف وفعلا كنت مميز فيه اما حاليا فانا لا شىء سوى انى بحب اسمع اغانى وانام متاخر ومبعملش شىء مفيد ليه مش عارف بس لسه زى مانا اتفرج على كارتون واسمع ابله فضيله ومبعرفش اعاكس بنات بس فى شىءانى اصبحت جرىء فى المسئله دى ولازم ابلور نفسى طبعا مع المود الجديد الصحاب اتغيروا وكان حياتى كلهااتغيرت مع صحابى الجدد وارجع افتكر سور المدرسه اى انا هربت منه الف مره او اكتر بشويه واقعد بعدها على القهوه واشرب شيشه تفاح واقعد اكح من التعب واخر اليوم اروح وانا وبعدها اصحى واروح الدرس وارجع انام بس كنت برسم افتكر المطر الجميل لما كان بينزل وانا قاعد فى الفصل واسمع صوته واحب انى المس الميه بس كنت بحس انى محبوس حاليا صعب المنال فقدت قيمه اللذه فى المطر وفقدت قيمه المدرسه كانت فعلا احلى مراحل حياتى بجد بجد ؟

وبعدين الله اعلم

ليست هناك تعليقات: