الاثنين، 19 نوفمبر 2007

الشتا وانا

والله انا فعلا مش عارف انا هكتب ايه هنا بس الشتا دخل وفى الشتا احب اسمع فيروز بحب اشوف طلبه المدارس وارجع بالذاكره لما كنت فى المدرسه واضحك على نفسى جدا واقول ساعتها كنت بفكر كنت هاوى رسم وخزف وفعلا كنت مميز فيه اما حاليا فانا لا شىء سوى انى بحب اسمع اغانى وانام متاخر ومبعملش شىء مفيد ليه مش عارف بس لسه زى مانا اتفرج على كارتون واسمع ابله فضيله ومبعرفش اعاكس بنات بس فى شىءانى اصبحت جرىء فى المسئله دى ولازم ابلور نفسى طبعا مع المود الجديد الصحاب اتغيروا وكان حياتى كلهااتغيرت مع صحابى الجدد وارجع افتكر سور المدرسه اى انا هربت منه الف مره او اكتر بشويه واقعد بعدها على القهوه واشرب شيشه تفاح واقعد اكح من التعب واخر اليوم اروح وانا وبعدها اصحى واروح الدرس وارجع انام بس كنت برسم افتكر المطر الجميل لما كان بينزل وانا قاعد فى الفصل واسمع صوته واحب انى المس الميه بس كنت بحس انى محبوس حاليا صعب المنال فقدت قيمه اللذه فى المطر وفقدت قيمه المدرسه كانت فعلا احلى مراحل حياتى بجد بجد ؟

وبعدين الله اعلم

ليست هناك تعليقات: